welke grasmaaier is geschikt voor op de camping?

Ik heb op de camping maar 10 ampere stop. En nu het weer wat mooier wordt wil ik binnenkort het grasmaaien.
Welke grasmaaier kan ik gebruiken die toch geschikt is voor die 10 ampere stop. EN waar kan ik die vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.5K

Het beste antwoord

Goeie vraag, maar ik heb de oplossing.
Vele grasmaaiers verbruiken teveel voor een 6 of 10 ampere (camping) groep.
ALs je de maximale vermogen per groep wilt uitrekenen dan kun je gewoon het ampere x voltage doen en dat is de totale wattage per groep. dus in u geval 10 ampere x 220 volt = 2200 watt. Let op dit is maximaal. Gebruiken we nu 1 een keer deze wattage dan komt er ook nog eens de piekspanning bij en zal de groep vaak als nog springen.

Op de link onder heb ik een grasmaaier gevonden die maar 750 watt gebruikt . deze is zelfs geschikt voor (camping) groepen zoals 6 ampere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan ook gewoon duwen, op de camping houden mensen niet van herrie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De handgrasmaaier.
Hoef geen snoer aan, verbruikt geen elektriciteit
en heel goed voor de conditie.
En voor het humeur van de omgeving.

Te koop bij doe-het-zelf zaken, tuincentra etc.
of te bestellen via internet.

Toegevoegd na 35 seconden:
Ook te koop met opvangbak!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een accu-grasmaaier, je hebt ze van Black en Decker en Gardena, kost wel een paar centen maar voor een campinggrasveld zijn ze wel ideaal.
En anders natuurlijk met een handmaaier...