Hoe vul ik deze tuinfakkel met olie? http://www.dagelijksekoopjes.nl/product/7218/tuinfakkel-rvs-160cm.html

Volgens mij is de enige opening in het reservoir de plek waar de lont zit (maar die zit vast met een borg klemmetje)...
Lijkt me sterk dat ik 'm helemaal moet demonteren om 'm te vullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
3.6K

Het beste antwoord

Je moet het lontje er uit schroeven. Dan kan je hem van boven vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De dop die het lontje moet afsluiten zal vast zitten aan de borgring. Maar de kop waar de lont in zit moet je gewoon er af kunnen draaien en dan komt de opening tevoorschijn waar je de olie in moet schudden.