zou je nu al in een rivier of gracht of zwemvijver zwemmen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slechte vraag! probeer het uit.

Antwoorden (9)

het kan wel;) ik heb al meerdere malen in een grote zwemvijver bij mij in de buurt gezwommen.

een rivier lijkt met trouwens wel weer koud, aangezien die langer doen over opwarmen;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je helemaal zelf weten.
Mij niet gezien: veel te koud nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren gedaan, heerlijk! Eerst even doorbijten 10 seconden en dan is het al niet meer koud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaaah! Zeker de plassen zijn wel te doen in dit weer. Gewoon even voelen met je voeten of het warm genoeg is... En op plaatsen waar het water redelijk te doen is zie je (waarschijnlijk) veel meer mensen het water in springen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Nadia, xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij was eerder;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah.
Je gaat niet dood van te koud water zou ik zeggen, tja, in de winter, oke.
nou zwemmen..... het kán wel maar is verrekte koud!!!
gisteren nog een poging gedaan op Bussloo, maar was toch wel pinguïn en ijsbeer temperatuur hoor. (verder dan pootjebaden kwam ik niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik doe het al!
Ik heb dit weekend al in twee meren, een rivier en in de zee gezwommen!
Alleen de zee was een beetje koud;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad! Gewoon even op je tanden bijten anders!
Ik zou t alleen wel doen als je ook gaat bbq'en, dan kan je lekker opwarmen met een kippenpootje;)
zeker weten, het is prachtig weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke plas is dit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oosterplas in Den Bosch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee daar was ik vandaag nog! :)
Het kan wel, op halve meter diepte 15 graden. Ik vond het nog te koud maar het kan wel.

Zwemse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeewater is nu rond de 10 graden.
Binnenwater tussen de 12 en 14 graden.
Dus voorlopig nog veel te koud.