ik wil graag de maten weten voor een uilenkast zoals je ze in landbouw gebieden ziet. Meestal is het een open kast op een paal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

De afmetingen van een uilenkast zijn:
17,5 x 20,5 x 47 cm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een open kast is is die voor een valk.
en uilen die in landbouw gebieden voorkomen zijn de steenuil en de kerkuil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een nestkast wilt bouwen ongeacht voor welke vogel zoek dan eens op iGoogle. Je vint hier alles over types en maten.