hoe krijg ik gerst uit mijn grasveld?

Ik heb op diverse plekken gerst in mijn grasveld staan. Geen idee waar het vandaan komt, maar ik wil er graag vanaf. Ik trek het er nu elke keer uit maar het is bijna niet bij te houden. Heeft er iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Als je gerst in je grasveld hebt dan is dat misschien met vogelvoer meegekomen.
Is het inderdaad gerst, dan gaat dat met maaien weer weg, daar kan het niet tegen ,trouwens gerst gaat uiteindelijk vanzelf dood het is geen meerjarig soort.
Blijft over is het wel gerst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zorg dat het niet gaat bloeien en het is weg na de winter, als je daar niet op wil wachten moet je het bespuiten met round up ,alleen het gerst raken anders krijg je kale plekken in het gras.