Hoe kan ik een druivenplant/struik vernietigen/doden?

Hallo allemaal, mijn vraag klinkt wel erg heftig maar ik heb een druivenstruik in mn tuin die ik niet meer wil hebben ik heb hem vandaag helemaal gekapt en gezaagt maar ik weet dat hij nog niet helemaal dood is. En dat het weer gaat groeien en dat wil ik echt niet meer. Dus mijn vraag is bestaat er een middel dat ik het over de stam heen giet zodat hij echt dood gaat? Ik kan hem er niet uitkrijgen omdat het een nogal behoorlijke dikke stam had/ heeft. En al die wortels zijn nu wel onder de tegels van mn tuin... Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
8.9K

Antwoorden (3)

Beetje zwavelzuur erover heen wil ook nog wel helpen. Je kan ook in de open plekken een koperen muntje slaan. Of, als je hem helemaal hebt gesnoeit, er een koperen muntje opleggen (5 cent uit de guldentijd, stuiver).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roundup! Of graaf hem met wortel en al uit de grond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies boven de oppervlakte afzagen en de eventuele scheuten die daarna nog te voorschijn komen ook verwijderen. Na verloop van tijd is het dan gebeurd met de druivenstruik.