half mei, als er geen kans meer is op nachtvorst.
Rieneke1
13 jaar geleden
De beste tijd is zomer maar een keer had ik thuis in de zomer zonnebloemen geplant en later ginen ze dood maarja dat geubeurt altijd maar de volgende zomer hadden we weer zonnebloemen zonder ze te hebben geplant.
Dat kwam gewoon door de gevallen zaadjes dus als je ze in de winter plant komen ze gewoon pas in de zomer boven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt planten bedoelt, dan moet je wachten tot na half mei, van sommige lage soorten zijn soms planten te koop, bedoel je de gewone hoge soort, dan zal je daar geen planten van kunnen kopen.
Bedoel je met planten zaaien?
Dan kan dat buiten wat eerder of binnen zaaien en dan na half mei uitplanten.