Ja die zijn er maar toen ik die wilde aanvragen werd me verteld dat de regels veranderd zijn, het gaat in een bepaalt gebied per straat of streek.
Hoe dat bij jou zit weet ik niet maar ik had moeten wachten tot 2015.
Meestal is het te vinden op landschapsbeheer en dan de provincie waar je woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je geen aanspraak maken op bovenstaande subsidie! Kan je altijd nog je tuin open stellen voor; onderwijstripjes en daar subsidie voor vragen! Cultuurtripjes vanuit museum (subsidie) of begin een bedrijfje van en voor je tuin (biologisch, groen en duurzaam) kan je er vast wel een subsidie uittrekken!