Weet iemand waar ik een coca cola koelkast van ong 1 meter hoog kan kopen voor maximaal 150 euro?

Mijn broertje is helemaal gek op Coca-Cola.. Nu wil ik hem voor zijn nieuwe huisje een coca cola koelkast geven.. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Heb al gekeken op marktplaats e.d...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je zoiets als dit: Bedoel je deze: http://elektronica.tweedehands.net/koelkasten/coca-cola-koelkast1.html of zo'n ouderwetse rode koelkast met Coca Cola logo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die had ik in gedachten, heb daar ook een bod op uitgebracht, en heb de adverteerder gemaild.. Maar welke ouderwetse koelkast bedoel je dan? Linkje toevallig? Alvast bedankt!

Het beste antwoord

Het beste is contact op te nemen met de verzamelaars vereniging.
Die hebben ook beurzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De vraag stellen op Marktplaats levert ook vaak interessante antwoorden op.
Ivana