Wie weet wat dit voor kastje is en wat het waard is? Het is in ieder geval oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud het kastje en wat voor kastje. Je kunt het op marktplaats zetten en kijken wat je er voor kunt krijgen?

Antwoorden (1)

Jaren 50,toen werden deze kastjes in serie gemaakt.
Wij maakten met ons bedrijf hele series van deze kasten
in combinatie met eetkamers dressoirs enz.
Wat het waard is? je moet hier een liefhebber voor vinden,
dit soort kastjes worden op marktplaats nog wel eens gekocht
om het in een kleur te verven,en dan combineren met moderne
meubels( heel leuk trouwens)

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is trouwens een bijzet kastje,een soort klein dressoir zeg maar.
burgos