Lastig smaken verschillen immers.
Maar het mooiste lijkt mij door er een kastje voor te zetten waar je ook de dvd speler in zet.

Een andere optie is een stopcontact maken vlak achter de televisie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kastje geworden!

Andere antwoorden (3)

Met een kabelgootje tegen de muur geplakt, als de muur geschilderd is kun je het kabelgootje misschien ook schilderen. Te koop bij iedere bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volledig onzichtbaar: kabels wegwerken in het pleisterwerk maar dit vraagt wat werk en herschilderen.

Proper alternatief: Je kan de kabels naar de plinten leiden mits een plastieken kabelgoot. Vervolgens kan je de kabel achter je plinten leggen. Je moet dan wel de plinten even loszetten en terug vastmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleine stukje kabelsgoot naar onder de linker vensterbank,
daar heb je mooi de ruimte voor de stekkers.

Die kan je dan mooi wegwerken door er met 2 plankjes een "voorzetwandje" te maken. In de juiste kleur, dan zie er niks van.