CD'S Opbergen

Wie weet er een leuke manier om CD'S / DVD'S op te bergen?
Dus niet in zo'n standaard kast of rek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (5)

spijkers op de muur slaan, en daar de cd tussen doen.. (niet tussen spijker en muur :P)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoesjes op de muur naast elkaar plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke IKEA dozen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mappen/etui bewaren . Mappen kun je openritsen, daarna haal je de gewenste CD/ DVD eruit. Die hele dikke CD mappen waar twee CD's boven elkaar passen . Ideaal.
De mappen zet je in je kast . Sorteren op genre per map.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een grote kale wand hebt, plak ze dan plat op de wand met klittenband. Het neemt wel snel veel van je wand in beslag, maar het ziet er kleurrijk uit.