Waar koop je een goedkoop campingtafeltje voor 2 prs?

Marktplaats niet, perry niet, decatlon niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Marskramer, Action? Praxis, Formido of Karwei. Tegen deze tijd beginnen ze wel zo'n beetje af te prijzen.

Bij de Blokker hebben ze vaak wel campingtafels voor heel betaalbare prijzen. Weet niet op ze hem op dit moment nog op voorraad hebben, maar onlangs hadden ze de Bergamotafel voor slechts 14,95 te koop.

dit vind ik wel een hele hippe . http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=4&id=71&arid=6707

probeer eens xenos. Die hebben in de old wood stijl best een royaal assortiment.Onze tafel met 2 stoeltjes komt daar ook weg. ( alleen was dat dus vorig jaar)

Wat dacht je van een kringloopwinkel of andere tweedehandswinkel? Of via internet, kijk eens bij Gratis af te halen of andere gratis sites.

Bij een campingzaak als Vervat ook niet?

Bij Obelink in het vaste assortiment voor €12 een wit opvouwbaar tafeltje (80x60), met verstelbare pootjes. Ik heb em al jaren, ben er erg tevreden over. Ik zie deze niet op de site staan, maar laatst hadden ze em nog gewoon in de winkel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100