Marskramer, Action? Praxis, Formido of Karwei. Tegen deze tijd beginnen ze wel zo'n beetje af te prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij de Blokker hebben ze vaak wel campingtafels voor heel betaalbare prijzen. Weet niet op ze hem op dit moment nog op voorraad hebben, maar onlangs hadden ze de Bergamotafel voor slechts 14,95 te koop.
13 jaar geleden
dit vind ik wel een hele hippe .

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=4&id=71&arid=6707
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens xenos. Die hebben in de old wood stijl best een royaal assortiment.Onze tafel met 2 stoeltjes komt daar ook weg. ( alleen was dat dus vorig jaar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een kringloopwinkel of andere tweedehandswinkel?
Of via internet, kijk eens bij Gratis af te halen of andere gratis sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een campingzaak als Vervat ook niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Obelink in het vaste assortiment voor €12 een wit opvouwbaar tafeltje (80x60), met verstelbare pootjes. Ik heb em al jaren, ben er erg tevreden over.
Ik zie deze niet op de site staan, maar laatst hadden ze em nog gewoon in de winkel.