Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een TV op een kast geplaatst worden die 2m. hoog is ? en hoe groot mag dit toestel dan zijn ?

vroeger stond de TV in de kast maar met de huidige schermen wordt dat moeilijk, de breedte van de kast is maar 74 cm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
736
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me prettig kijken zo hoog. Niet dus.... Hoe hoog is jouw plafond wel niet? bij mij 2.40 dan hou ik maar 40 cm over!! Kun je niet beter een nieuwe kast kopen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een kleinere tv kopen, je bent niet verplicht om net als iedereen een grote tv te kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat mag! Maar of het zo fijn kijkt, vraag ik me af.. Je moet (nou ja.. je 'mag') wel de hele tijd omhoog kijken, en ik denk dat dit niet zo ontspannend is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor. Je mag in je eigen huis de spullen neerzetten zoals je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag jij een TV zetten op een kast die 2 meter hoog is. Hoe groot dit toestel dan zou mogen zijn? Nou niet groter dan de overgebleven ruimte tussen de bovenkant van de kast en jouw plafond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem toch, gelijk alle kabels makkelijk weg te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag je je televisie zo hoog zetten als je zelf wilt.
En mag je de allergrootste televisie kopen die je wilt.
En mag je erbij gaan liggen of zitten zoals je zelf wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding