Mag een TV op een kast geplaatst worden die 2m. hoog is ? en hoe groot mag dit toestel dan zijn ?

vroeger stond de TV in de kast maar met de huidige schermen wordt dat moeilijk, de breedte van de kast is maar 74 cm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me prettig kijken zo hoog. Niet dus.... Hoe hoog is jouw plafond wel niet? bij mij 2.40 dan hou ik maar 40 cm over!! Kun je niet beter een nieuwe kast kopen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of een kleinere tv kopen, je bent niet verplicht om net als iedereen een grote tv te kopen.

Het beste antwoord

Ja dat mag! Maar of het zo fijn kijkt, vraag ik me af.. Je moet (nou ja.. je 'mag') wel de hele tijd omhoog kijken, en ik denk dat dit niet zo ontspannend is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor. Je mag in je eigen huis de spullen neerzetten zoals je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag jij een TV zetten op een kast die 2 meter hoog is. Hoe groot dit toestel dan zou mogen zijn? Nou niet groter dan de overgebleven ruimte tussen de bovenkant van de kast en jouw plafond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem toch, gelijk alle kabels makkelijk weg te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag je je televisie zo hoog zetten als je zelf wilt.
En mag je de allergrootste televisie kopen die je wilt.
En mag je erbij gaan liggen of zitten zoals je zelf wilt.