Hoe heet een rails die je aan de muur/plafond kan bevestigen?

Je kan er dan schilderijen aanhangen die je horizontaal kan verplaatsen. Doel hiervan is om niet onnodig gaten te boren.

5 maanden geleden
in: Interieur
ronron1212
5 maanden geleden
STAS ophangsysteem plafond U-rail

Antwoorden (1)

Railsysteem, ophangsysteem, ophangrail, schilderijen-rail...
Elk merk en elke verkoper heeft daar een eigen benaming of omschrijving voor. Bij Ikea heet het gewoon Ophangrail voor schilderijen. Het bekende merk Stas noemt het schilderij ophangsysteem.

Even googlen op de woorden ophangsysteem en schilderij geeft je vele opties, winkels en websites waar je het kunt kopen.
5 maanden geleden