Waar kan ik zo'n gekleurde één persoonszetel online bestellen?

Onlangs deze zetel tegengekomen bij iemand en die persoon heeft het als geschenk gekregen van zijn vrienden en wist dus zelf niet vanwaar hij oorspronkelijk komt.

Ik vind het een zeer mooie zetel, weet iemand waar ik deze (of een gelijkaardige) zetel online kan bestellen via internet?

Zie foto hieronder...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

Het was niet makkelijk, maar ik heb hem voor je kunnen vinden op Otto.nl:

http://www.otto.nl/article/157973/?channel_code=334&ns_campaign=df&ns_fee=0&ns_linkname=prod_link&ns_mchannel=pricecomparison&ns_source=twenga&product_code=89520741

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien een paar kleine verschillen, maar hij komt voor een heel groot deel overeen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, ja dat is hem helemaal, de mijne was het bijna ...
burgos
9 jaar geleden
Crane 2
Wat ben jij een goede speurder,je kan wel bij de politie gaan werken ha ha

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het een zetel van Kare Design (zie afbeelding en link 1).
Je kan ook een oude zetel van jezelf in die stijl laten overtrekken (zie link 2).