Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn dit voor beeldjes?

Picture for question
12 maanden geleden
in: Interieur
2.4K
Amadea
12 maanden geleden
Ze vertonen gelijkenis met https://cdn.myonlinestore.eu/93c9694e-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/05ee5e82c7e10a1ed4a6dbd34d128f83359bdef1.jpg?20230517111018 en het zouden daarom oude houten spoelen kunnen zijn die op een metalen poot zijn geplaatst.
Antoni
12 maanden geleden
Blijkbaar zijn het dus decoratieve objecten o.a. te koop bij Het Jagershuis in Haelen (Limburg): https://www.hetjagershuis.com/a-49627024/decoratie/oude-houten-spoel-op-statief-met-metalen-beslag-assorti-landelijk-industrieel-ornament-decoratie-vergrijsd/#description.
Ritsuka
12 maanden geleden
Lijkt haast wel een stuk tafelpoot
Amadea
12 maanden geleden
@Antoni: neen, dat zijn alleen de objecten die erop lijken, maar die hebben een andere poot.
Antoni
12 maanden geleden
@Amadea, 'jouw' foto is toch van de website van de winkel die ik noem? Dan hebben we het toch over hetzelfde?
Amadea
12 maanden geleden
Het gaat er niet om dat het voorwerpen uit een bepaalde winkel zijn, maar dat die voorwerpen LIJKEN op het gevraagde. Ze zijn niet hetzelfde en de kans dat degene van wie ze zijn ze daar gekocht zou hebben lijkt mij uitermate klein.
Antoni
12 maanden geleden
@Amadea, we lijken langs elkaar heen te praten. Ik ga hiermee stoppen. Het enige wat ik heb gedaan, is nagaan waar 'jouw' foto vandaan kwam. We kunnen daarmee, volgens mij, concluderen dat: 1. het oude houten spoelen zouden kunnen zijn die op een metalen poot zijn geplaatst (zoals jij schrijft in je eerste reactie)
2. ze waarschijnlijk bedoeld zijn als decoratieve objecten (want zo worden de gelijkende objecten uit de winkel beschreven) Dat is alles.
erotisi
12 maanden geleden
Is dat niet van Theo en Thea?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Garenspoel uit India
(Lees meer...)
12 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding