Waar kan ik de aanvrager vinden als ik de cijfers van een streepjescode heb?

Ik ben op zoek naar informatie over een vaas. Op de onderkant zit een sticker met een streepjescode met 13 cijfers. Zelf heb ik al kunnen vinden dat dit zeer waarschijnlijk een zg EAN-13 of GTIN-13 code is. Ik zie in de uitleg van die codes ook dat het 2de t/m het 6de cijfer een code is van de aanvrager. Ik probeer op deze manier te achterhalen door wie mijn vaas is gemaakt en wanneer. De vraag is of daar overzichten van te vinden zijn. Voor het geval dat helpt: de cijfers die ik heb zijn: 17336

een jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Vortexxx
een jaar geleden
Er zit een sticker met 13 cijfers, maar de cijfers die je hebt is 17336(5 cijfers?)
Amadea
een jaar geleden
Vraagsteller bedoelt vermoedelijk de code van de aanvrager, dus het 2de t/m 6de cijfer.
TurfGraver
een jaar geleden
Probeer dit eens:
https://products.aspose.app/barcode/nl/recognize/ean

Geef als eerste antwoord