Kun je een op maat gemaakte wollen tapijt laten verven in een andere kleur ? Ik zou dat niet zelf willen doen maar door een professionele ververij.

t maar om te bekijken ofdat het voordeliger is om een nieuwe op maat gemaakte wollen tapijt te laten maken of de bestaande tapijt te laten verven.

11 jaar geleden
in: Interieur
2.6K

Antwoorden (1)

Het kan wel, maar zal een dure klus zijn, je moet de wol vrij heet maken en mag na het verven niet wringen, waardoor je een grote ruimte nodig hebt om het tapijt te drogen, ook moet je er zeker van zijn, dat er geen synthetische producten in verwerkt zijn, omdat die niet meekleuren.