Gaat de trofast serie er bij Iikea uit?

Wij hebben enkele onderdelen van de trofast serie. Nu was ik er laatst voor een onderdeel (ladegeleider) maar deze was al uit het assortiment. Nog zocht ik op de Ikea site voor iets anders, maar er staan alleen een stoel en bed op. Weet iemand of de hele serie eruit gaat, want dan moet ik zeer binnenkort nog iets proberen te haeln.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.3K

Het beste antwoord

Er staan nog maar 3 meubelstukken op de site. Op mijn vraag of de trofast serie er uit gaat ,kreeg ik geen antwoord. Maar ik vrees in bange vreze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sommige dingen halen ze er tijdelijk uit zo hebben wij gehoord.Wij hadden ook iets wat er niet meer was en ik vroeg hun waarom?
Antwoord was dat er klachten op het artikel waren en dan wordt het tijdelijk eruit gehaald om het product te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige dingen gaan er ook voor altijd uit hoor, mijn eetkamerstoelen zitten al in geen jaren meer in het assortiment met als gevolg dat ik versleten hoezen heb en geen nieuwe kan kopen :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja soms kan ik die dingen niet begrijpen.Dan heb je bv 5 jaar garantie maar dan halen ze het hele product uit het assortiment.Bizar vind ik dat.En dien je een klacht in dan krijg je een tegoed bonnetje voor een kop koffie.Dan word ik zo blij:-(
Nou, voor zover ik weet niet. Tenminste niet in Groningen dan want daar was ik nog niet zo lang geleden en heb een Trofast kast gekocht en er was nog echt heeeeel veel van te krijgen. Dus heb je iets nodig zou ik het daar proberen!