Op een echt houten plafond is iets ophangen nou juist het makkelijkste! Het ligt een beetje aan de bevestiging van de lamp - kan hij vast geschroefd worden? Moet hij aan een haak hangen? Koop dan de goede schroeven / haken bij de ijzerwinkel of DHZ zaak, en schroef de lamp vast. Succes!
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het probleem is is dus dat ik op zolder slaap en blijkbaar zijn de muren aan de zijkant van beton en het plafond is van hout... het lijkt op een MDF plaat, maarja dat vind ik raar want daarboven zit het dak.. is het dan nog steeds mogelijk?
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Het kan natuurlijk zijn dat je plafond van MDF is, en niet van "echt" hout... Dan is je dak afgetimmerd met een plaat. In dat geval zou ik waarschijnlijk een holle-wand-plug gebruiken. Ook afhankelijk van hoe zwaar je lamp is. Een hollewandplug is bedoeld voor dingen die je wilt ophangen die iets te zwaar zijn voor een iets te dunne wand of plafond. Ik gebruikte ze bijv. om iets op te hangen aan een holle, niet-massieve deur.