Hoe blijft een matras op een boxspring op zijn plek liggen?

We zijn ons aan het orienteren op een nieuw bed maar bij boxsprings (in hotels)hebben we de ervaring dat het matras halverwege de nacht al voor een deel over de rand ligt. Is dit normaal?

5 jaar geleden
in: Interieur
2.6K

Antwoorden (2)

Ja, het ligt ook aan de slaaphouding, draaien, rustig/onrustig slapen.... hoe erg dit gebeurt.
Sommige mensen hebben er helemaal geen last van, anderen heel veel.
De oplossing: speciale ant-slip matjes.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
anti slip matjes werken prima en beschermen de matrassen.
Je zou kunnen overwegen om er een ombouw om te zetten. Die moet dan wel boven de boxspring uitsteken en onder de bovenkant van het matras.
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Dat is wel een optie maar de rand om het bovenste matras moet niet te hoog zijn, anders worden de bedden verschonen een behoorlijke inspanning.