Als ik mijn blank eiken tafel ga behandelen met lijnolie, wordt hij dan veel donkerder?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
2.1K

Antwoorden (1)

Nee hij word niet donkerder.maar waarom lijn olie?
is hij beschadigt? kaal?
Als hij niet mooi meer is, kan je ook overwegen om hem opnieuw ye lakken,als je dat wil,maak hem goed schoon met ammoniak,opschuren en dan lakken,liefs met een verhardende lak, evt traplak dan krijg je geen kringen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je blank eiken tafel niet gelakt is maar gewoon blank hout,dan kan je er gewoon lijn olie opzetten.
burgos
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat ik het met olie mooier vind, geeft een 'oudere' uitstraling.