Op welke manier kun je een ruimte warm houden, waar geen stopcontact zit of een mogelijkheid tot een normale kachel?

Het gaat om het toilet waar een minimale ventilatie en ruimte is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
9K

Antwoorden (5)

deur open laten staan zodat de warmte er in kan gaan. of je pakt een verlengsnoer en zet er een elektrische kachel in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is vrij eenvoudig om de lichtschakelaar om te bouwen tot schakelaar PLUS stopcontact.
Ook zou je op de lichtschakelaar naast de lamp ook een straalkachellamp aan de muur kunnen monteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het toilet grenst aan een buitenmuur, zou ik zeggen een gevelgaskacheltje, vanwege de beperkte ruimte en ventilatie. De kachel voert dan de ontwikkelde rook af via de buitenmuur.

Maar het is waarschijnlijk veel eenvoudiger om de elektriciteit door te trekken en een klein elektrisch kacheltje neer te zetten. Als daar geen ruimte voor is: elektrische vloerverwarming.

Wel een beetje zonde ergens om een toilet apart te gaan verwarmen, gezien de korte tijd die je er doorgaans doorbrengt. Tenzij je natuurlijk vanwege bijvoorbeeld een medisch probleem daar veel langer zit. Is het je enige toilet? Als er ook een toilet in de badkamer zit, zou ik aanraden om die te gebruiken. In de badkamer zit doorgaans wel CV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opties als een elektrische straalkachel e.d. heb je al gehad. Je kunt ook alleen al voor het idee een dikke warme wc mat en stoffen toiletzitting gebruiken. En anders een aantal stompkaarsen of gaslamp aanzetten, die geven ook warmte af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg ouderwets , zet een petroleum stel aan in je wc .

verdrijft ook gelijk de geurtjes ))