Wij hebben het door deze meneer laten doen en het is heel erg netjes gedaan voor maar 225,- inclusief tapijt.

http://huis-inrichting.marktplaats.nl/stoffering-vloerbedekking/308610674-trap-bekleden-kwaliteit-wint-altijd.html?return=&fta=eNplUltu4zAMvIuBzbdEvSnkCr1CIIty1qiTCLHTarfo3ZdyWvRj%2FwbkaDiYUUKHHyt6HB735fSWlnWIK0qwOLTlKA%2B0HrcbylgfKCLNGGtlsGz4d65xnWjtu41Hl4rXx6Xc5xyXhgAGAsTlD2rnjBLx9R23e6q%2FQIzldSlUrvG2zgiH%2BcxXan0cxaHe1i3fqBydNrLb0DjUdC5DnPnKigqHmXZ%2FGgQOpINJzjUJ5JRxgYE1wjpoZF2RFBo5D1BSI%2B%2BmYqcmdcg2Tb6DURelO0hkPD0BTKJJUVi05D4J5CTra%2B2NELzSLucwdR1HYINrWUyWxrFlaULQY39jjYZdTrFK6kAak0oHQpfsn3IeLAOvSdlO9spZz26UE95RaV6rMRn2IGVORiumWC3AmQ7URLJPTDCjYA54oinRzvEgWEZyynbsNyGELPspcJMfgcnGiOL6KyHH4NmgYqoqagfBZ14prkdYnoDyibPjiTZF0fQT9Xei3wn%2FH%2F2znP0zcW%2FbrSZaT0u5nrffvU%2FLi4DDJbVTr5hbpb1jwCG9D%2FHlC74NMaHAj8%2FPf6IOxkI%3D&fta_ind=3&fs=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ook echt stofferen bedoelt en niet bekleden zou ik zeggen:leen bakker. Niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stofferen is een vloerbedekking erover heen. Bekleden is luxer,ook met hout.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nee, ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bedrijf weet ik zo 1-2-3 niet voor je,maar het is ook wel zelf te doen.
Betreft het een trap met stootborden (gesloten trap) dan heb je aan 2 meter vloerbedekking van 4 meter breed genoeg.
Maak van kranten een mal,dat wil zeggen leg een krant of 2 kranten,op de 1e tree en maak deze passend naar de vorm van de tree.
Leg de vloerbedekking met de achterkant naar boven en leg de krantenmal omgedraaid op de vloerbedekking dus gespiegeld.
Trek met een viltstift een lijn om de mal en knip de stof uit.
kijk of het op de tree past,misschien hier en daar moet er nog een vezeltje afgeknipt,is het goed passend smeer de stof dan in met lijm en huppa..de 1e tree is gestoffeerd..

Probeer het desnood eerst met een ouwe lap of stevig stuk stof ..je zult versteld staan van je eigen kunnen...
En het is veel leuker om je eigen kunstwerk te bewonderen...

De stootborden is helemaal simpel,die zijn meest recht,ze zijn alleen van verschillende lengtes...

Het gaat je lukken hoor....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Leen Bakker of de Kwantum zijn allebei niet al te duur.
Maar als je even googelt op trap bekleding kom je heel veel bedrijven en dus aanbieders tegen.