Waar zou ik deze eettafel kunnen vinden?

Ik vind hem prachtig, daarom moet ik deze ook kopen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van wie moet dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eis van mijzelf.. Een onderdeel van een mooie begin voor mijn nieuwe huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo eentje? Hoe dan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar heb je de foto vandaan?
vragen aan het tijdschrift of website waar ze hem vandaan hebben

Het beste antwoord

Kijk eens op tafel desgin Rotterdam Zuid.
Er staat zoiets voor 2095 euro. en de naam is djost met een streep door de o.
Ook kun je een kijkje nemen op desgin en wonen hier staan meer exclusieve tafels op afgebeeld inclusief maker /archtitect/fabriek/desginer.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je zo een witte tafel? Want als ik djøst eettafel intyp krijg ik er zo een..
j5m
12 jaar geleden
Ja die bedoelde ik inderdaad maar het is niet dezelfde maar er staan nog meerdere desgin tafels op wonen en desgin.
Ben ook nog aan het googlen voor jou maar heb nog niet exact dezelfde gevonden.
Zou weleens eens zelfgemaakte kunen zijn die op bestelling te leveren is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, bedankt voor de moeite.. Het zou best kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt hier inderdaad hele mooie meubels, maar best pittig die prijzen!

Andere antwoorden (4)

IKEA of de gamma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar heb je die niet
liveisgreat
12 jaar geleden
idd...die hebben alleen rechttoe rechtaan. dit lijkt me de iets duurdere designversie van het begrip 'tafel".
Als deze foto uit een blad of ergens anders heb gezien,informeer bij de uitgever.
Als ze deze foto plaatsen weten ze meest al waar
hij vandaan komt.
Zo als ik het kan bekijken is het Italiaans,
Je kan het ook proberen bij bedrijven die meubelen
op maat maken,die maken dat ook voor je.
Succes
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze foto op de site bij een makelaar gezien.. Dus ik zou het echt niet kunnen weten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel de makelaar op en vraag of hij het weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow dus ik moet de makelaar bellen en vragen of hij weet waar zij die vandaan hebben?.. "Euuh nee"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wordt het voor jou erg moeilijk om erachter te komen als je het niet durft te vragen.
burgos
12 jaar geleden
Wat kan jou het nou schelen,
gewoon die makelaar even bellen.
Als je erge trek heb in die tafel,
Moet je er een beetje moeite voor
doen,zeker als je er deftig bij wil
zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, is niks raars aan, makelaar bellen
gezien bij een makelaar? Lijkt me niet moeilijk, schrijf het adres even op en vraag de mensen waar ze de tafel hebben gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vaak als het van een makelaar is zou je hem ook van hun over kunnen kopen als het huis verkocht wordt. maar als het de inrichting is van de mensen zelf dan niet.
dit heeft mijn vader ook gedaan.