Kunnen tegels op tegels met vloerverwarming?

Hoi,
Ik wil nieuwe tegels gaan zetten in mijn huis, is het mogelijk dat je nieuwe tegels op de bestaande tegels zet?. Kan de vloerverwarming dan door twee tegels heen of is het beter om de oude tegels eruit te halen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Interieur
2K
ronron1212
4 jaar geleden
Twee lagen tegels is wel erg veel.
paulus811
4 jaar geleden
Doe jezelf een plezier en doe het in één keer goed, dus tegels eruit, egaliseren en nieuwe tegels erop.

Antwoorden (1)

Tegels op tegels kan wel, maar je gaat wel meer stoken om het warm te krijgen. Je zou trouwens ook eerst eens moeten kijken of het wel kán i.v.m. de deuren. De vloer komt al gauw een paar centimeters omhoog.
4 jaar geleden
walter
4 jaar geleden
Deuren kan je afzagen