Ligt er een beetje aan hoe erg het beschadigd is. Renovatieverf zoals mijn bovenganger aangeeft is een optie. Je kan het ook proberen met plamuur, gips, acrylaatkit, en zo zijn er nog wel wat middeltjes.
Dt kun je licht deppend opbrengen met een spons of een tot een prop opgevouwen katoenen doek. Op deze manier krijg je ook weer een beetje de structuur erin.
Maar bij grotere plekken ga je het toch zien.

Als je er echt tijd en moeite in wil steken maak je een afdruk van een stukje goed plafond met bv DASH klei.
(wacht tot de klei bijna droog is voor je een afdruk maakt, anders krijg je weer een vlek van de klei op je plafond).
Dit laat je drogen. als het droog is smeer je deze "stempel in met bv de genoemde renovatieverf (lekker dik insmeren) en stempel je dit over de beschadigde plek.
Vervolgens de randjes nog even met een spons behandelen (deppende beweging)

Beide genoemde manieren zijn zeker onzichtbaar nadat je weer een keer gewit hebt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Renovatie verf...

Verkrijgbaar bij alle bouwmarkten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt natuurlijk van de mate van beschadiging af.

Stel deze vraag eens via de link. Daar krijg je vaak snel en goed antwoord.

Succes met de klus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
witsel mengen met niet te fijn houtzaagsel