Weet iemand waar je nog brocante kindermeubels kan kopen? Op internet kom ik niet heel ver..

Toegevoegd na 1 uur:
Dus antiek

Toegevoegd na 1 uur:
Dus antieke kindermeubels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Denkelijk is er niet 1 zaak die antieke kindermeubels verkoopt,daar is tegenwoordig bijna geen vraag meer naar,wij verkopen zelf kindermeubels en ik ben een voor je gaan kijken maar er is geen 1 leverancier die dat verkoopt.
Ik heb wel een tip voor je,als je dit wil kopen zal je moeten gaan zoeken bij veilingen internet enz,je moet gewoon je kinderkamer niet compleet willen kopen,je zoekt het gewoon per stuk op,bij de ene veiling koopt je de commode en de andere dingen zoek je weer elders.Zo kom je wel aan een complete kinderkamer,lijkt mij wel mooi, als je er alles op aan past krijg je een mooi geheel.
Ik wens je veel suc6 met het zoeken , en veel geluk met de baby.
burgos
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je een grote kans maakt bij de veilinghuizen, die zijn veelal gericht op antiek en inboedels bijv.
www.veilinghuispeerdeman.nl/
Deze zit in Utrecht, maar er zijn er in hele land wel te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op http://www.shopdiva.nl/07/wonen/0141/vintage/shop/1163/Were-Home/