Bestaat er een LED-vervanger voor 150 Watt E14 lamp?

In een up-light in mijn kamer, zit nu een dimbare halogeenlamp van 150 Watt. De fitting is van het formaat E14. Bestaat hier een vervanger voor? Ik heb al gegoogled, maar vind niets.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.alibaba.com/product-detail/Factory-Mr16-Led-Dimmable-150w-Bulb_1415152645.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar deze lamp lijkt me erg groot.
Ik ga het nog uitzoeken verder, maar ik vrees dat hij erg veel groter is dan de huidige lamp en dat hij boven het armatuur uit steekt.
Zeker met de adapter, die ook nodig is.

Het beste antwoord

Nee (tenminste niet te vinden)

Maar er zijn adapters zodat ineens bijna alles past.
Deze is voor de lamp in de reacties:
http://ledworld.nl/verloopfitting-e14-mr16.html?gclid=CK7N9YXYy8QCFejJtAodSlMAGw
Er zijn nog meer adapters, zo heb je ineens veel keuze..

Wel opletten dat de totale lengte van de lamp past. (adapter + lamp)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas gaat de totale lengte van de lamp + adapter dan de boel verpesten. Zo te zien is de lamp zelf al erg groot en komt hij al boven het glas van de up-light uit. Jammer.
Maar bedankt voor de reactie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je dat glas nodig?
Bij een 150 watt lamp is het nodig omdat de lamp zeer heet wordt.
Misschien kan je zonder bij een LED lamp.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een soort omgekeerde glazen schaal, waar de fitting met lamp inzit. Als ik het glas weghaal, dan kijk ik rechtstreeks in de lamp. Dan is het ook een raar ding, want eigenlijk is er dan alleen een ijzeren staaf met fitting over.... Dus dat wordt het helaas niet.
Maar toch bedankt voor de reactie.