Waarom is een potje tegellak van flexa 2.5 keer zo duur als van karwei?

750 ml tegellak van flexa is 2,5 keer zo duur als van karwei
.Zit dit in de kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Het beste antwoord

het klinkt mischien stom, maar het ligt aan het merk.
Nike is nu eenmaal duurder dan de schoenenreus.
Het kan hem ook in de kwaliteit kiggen maar meestal is het het merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat zit zeker in kwaliteit. Flexa is veel makkelijker op te brengen het strijkt lekkerder uit en vloeit beter uit. Ik weet niet precies hoe ze het voor elkaar krijgen. ben zelf een echte flexa gebruiker of voor andere verf sigma etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ooit bij PPG op bezoek geweest in de fabriek. Daar maken ze de histor verf en Brander. dat is het professionele merk. Daar werd verteld dat er wel degelijk verschil is tussen consumenten verf en prof verf. Dus wil je echt iets goeds dan ga je voor Brander. Maar je moet ook naar je beurs kijken.
Waar is het voor?

Hierbij een voorbeeld van een project met Flexa verf extra mat. Werkte erg goed op de muur. Dekte in één keer.