Wat moet ik doen met mijn meubels?

Hoi

ik heb een hele belankrijke vraag maar mijn Nederlands is helaas niet zo goed. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik ga donderdag naar Nederland verhuizen. De huurwagen is al gehuurd en het moet donderdag gebeuren. Helaas kan ik pas zaterdag het huis in (er was een misverstand met de verhuurder). Waar moet ik heen met mijn spullen en meubels in die 2 dagen? Hebben jullie misschien een idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Je Nederlands is anders prima hoor! Er zijn zat plaatsen waar je je spulleb tijdelijk kwijt kan. Moet je even googlen op 'opslagruimte' en dan de plaats waar je gaat wonen. Als daar geen opslaguimtes zijn, probeer dan een grote(re) stad verderop. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verhuisbedrijven beschikken vaak ook over opslagruimte.
Verder zijn er bedrijven die opslagruimte verhuren zoals City Box, Shurgard en All Safe.