waar kun je sleuteltjes krijgen voor dergelijke kasten?

Ik heb een oude kast gekregen welke ik ga opknappen. nu zitten er sloten in de deurtjes maar de sleutels zijn weg. ziin er voor dergelijke kastjes universele sleutels te krijgen? zie foto

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Boormachine en nieuw slotje gaat sneller.

Het beste antwoord

Slotenmakers hebben grote bossen met verschillende soorten sleutel[tje]s. Ook op de markt heb ik wel eens manden vol met sleutels zien staan.

Ik zou een slotenmaker om hulp vragen, heeft mij aan een open deurslot geholpen ipv op kosten gejaagd en het slot/de deur geforceerd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou voor het verven de kast goed onderzoeken. meestal vind je het merk van de fabrikant. daarna staat er waarschijnlijk ergens op het slot een code. als je deze hebt kan je bij de fabrikant waarschijnlijk een nieuwe sleutel aanvragen