Welke kleuren, behalve blauw, zijn rustgevend voor een slaapkamer?

Ik heb namelijk een hekel aan blauw in mijn huis. :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
3.4K

Het beste antwoord

Als blauw, het kleur bij uitstek van rust, u niet ligt dan moet u overhellen van blauw over groen naar geel.
Groen staat voor evenwicht, harmonie, liefde, aanvaarding, ondergaan.
Geel gaat al meer naar levendigheid, humor, zon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zachtgroen is heel rustgevend.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Groen ja, ik vind blauw eigenlijk koel of koud, niet rustgevend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Groen zou mooiste uit komen probeer ook planten in je slaapkamer te zetten kan ook heel rustgevend zijn!
Ik zou gaan voor goeie vraag paars, ga je vanzelf je ogen van dichtdoen.
10 jaar geleden
Dat is zó persoonlijk! Ik ben gek op rood en paars en knalroze, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat niet erg rustgevend vinden. Ik wel.
Kies de kleur die je zelf het mooiste vindt, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lila, lime, lavendel, beige, creme, licht grijs, taupe en ga zo maar door
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou kiezen voor een beetje creme bruin beige. Dat zou ik kiezen als ik een rustgevende kamer zou hebben...

Succes met kiezen!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zachte kleuren ( dus geen felle kleuren die pijn doen aan je ogen, maar bijvoorbeeld zacht beige) geven vaak de meeste rust. Zelf heb ik een appeltjes groene kamer (dit is dan weer heel wat anders, maar ik slaap niet slecht) , waar je jezelf goed bij voelt kan ook al verschil maken!