Matte armleuningen op leren stoel, hoe krijg ik die weer glanzend?

Mijn leren stoelen hebben een grote onderhoudsbeurt gehad. Gereinigd met een sopje van groene zeep en behandeld met HG leerbalsem, ze zijn schoon en ze glanzen weer. Alleen de leuningen blijven dof, hoe vaak ik er ook overheen ga met de balsem, het trekt zodanig in dat het weer mat wordt. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.5K

Antwoorden (1)

Mijn moeder gebruikte daar zadelvet voor, de lederen meubels van haar glansden prachtig en waren prima verzorgd, dit is te koop bij een ruitershop.