wie weet waar ik losse branders kan kopen voor een pelgrim avant gasfornuis. 4 pits

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mankeert er aan de oude branders?

Antwoorden (5)

Vaak is het goedkoper om een nieuw fornuis te kopen, zeker in het geval een kookplaat. Ik heb van Pelgrim eens een losse treeftplaat (waar de pannen op staan) gekocht, kostte maar liefst 118,- terwijl de kookplaat 229,- had gekost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag het aan het onderdelenmannetje, die heeft mij al vaak goed geholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms kun je op een rommelmarkt zoiets tegenkomen, B,v, op zo n wekelijkse waar mensen staan die gespecialiseerd zijn in iets.
In Tilburg heb je een Handyman, waar je terecht kan voor de meest wonderlijke zaken.
Maar je zou ook de Pelgrimfabriek kunnen aanschrijven, bellen of mailen (of de opvolger als de fabriek zelf niet meer bestaat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien staat er een soortgelijk toestel in de kringloop winkel, die koop je voor een habbekrats en je hebt goedkope onderdelen,
Kijk wel even goed of die branders nog goed zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer een kringloop bij U in de buurt.
Bij ons bewaren we de losse pitten ,en roosters en gooien deze niet weg.
En er zijn al veel mensen mee geholpen.
Maar niet ieder kringloop heeft tegenwoordig nog onderdelen in voorraad.
Ook zijn ze nieuw te bestellen,maar dan vragen ze wel een paar centen daarvoor.