Leuke dingen (accesoires) voor in huis online kopen... Maar waar?

Ik ben op zoek naar een site waar ik leuke dingen kan kopen voor in ons huis, en met leuke dingen bedoel ik dan geen apparatuur maar vooral aparte accesoires. Hebben jullie tips?

Ik hou van modern, niet van landelijk....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Het beste antwoord

Hier is binnen Europa alles te vinden op woongebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zelf ben ik een Ikea-fan, maar dit had je natuurlijk zelf ook al kunnen bedenken. Wellicht staan er nog leuke dingen voor je bij op de onderstaande links.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.yourzoap.nl.
Meubels, linnengoed en zeepjes.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg duidelijke en informatieve site om allerlei ideeen op te doen, en inspiratie te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.flavourites.nl en klik dan het kopje interieur aan. Dan krijg je heel veel verschillende hippe websites op het gebied van interieur. Ook leuk om andere dingen zoals kleding en cadeaus te bekijken trouwens. Je kunt je ook aanmelden voor een hele leuke nieuwsbrief (vind ik ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alvast een paar links met woonaccesoires:
www.NonPlusUltra.nl/WoonAccessoires
www.mondodesign.nl/nieuw/meubelen/woonaccessoires/woonaccessoires.html
http://www.woonmodern.nl/

Als je op 'woonaccessoires en modern' googled vind je er nog meer.