Hoe heet een schanier als dit?

Dit schanier zit op een keukenkast die je omhoog moet trekken om hem te openen. 1 schanier is afgebroken en de andere begint ook te verslijten dus wil ze graag vervangen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Dit is een klepkastschaar. Beetje lastig om te vinden omdat dit soort artikelen bij groothandels vandaan komt en nauwelijks verkrijgbaar is in de Retail handel. Daarnaast zijn hier vele soorten en maten in verkrijgbaar zodat je waarschijnlijk nooit dezelfde zal vinden. Ik raad je aan met één van de scharen bij een interieurbouwer of een keukenboer naar binnen te lopen en te informeren of zij voor jouw een nieuw paar kunnen bestellen.