Hoe kan ik witte porseleinen gladde bloempotten decoreren?

Ik heb een moderne inrichting, maar mis wat gezelligheid. Ben gestart met de aanschaf van sierkussens enzo. Maar die witte potten zijn ook zo saai, daar moet ik iets mee doen. Ze zijn net nieuw, dus het liefst koop ik geen nieuwe. Wat kan er allemaal mee doen om ze een nieuwe look te geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt er papier opplakken. Haal kleurige servetten, zorg dat ze enkellaags zijn (witte laagje eraf halen), en plak dit met behanglijm of Mod Podge op de pot. Je hebt bij de hobbywinkel ook allerlei leuke kleuren van papier die hiervoor bedoeld zijn, laatst bij de Pipoos gezien.

Daar kun je van alles mee doen. Je kunt ze decoreren met porseleinverf. Je kunt ook malletjes kopen met allerlei figuren erop zodat je die met porseleinverf op je potten kunt aanbrengen. Je kunt er gekleurd touw omheen doen. Bijv. in meerdere kleuren. Grote strikken omheen binden. Zelfklevend band in allerlei kleuren en/of motieven omheen doen. Je kunt er van die stickers op plakken die je normaal gesproken op tegels plakt. Je kunt er plaksteentjes of plakparels op plakken. Plaksteentjes heb je in vele vormen. Momenteel heeft Action ze volop. Kortom, genoeg mogelijkheden dus.

Je kunt ook met kant werken, dat geeft een heel mooi effect!

Bronnen:
http://www.balkonafscheiding.nl/bloempotte...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100