ik heb bij NextVilla webshop een bestelling geplaatst maar nu 3 weken later nog niets ontvangen? Ik heb wel betaald, en op mails reageren ze niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

probeer anders een telefoon nr te achterhalen want dit is niet goed. ik weet niet beter dat een bestelling binnen 5 werkdagen binnen moet zijn suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NextVilla.nl
Vrijkenstraat 5
6088 PA Roggel
Nederland
Postbus 3060
6093 ZH Heythuysen
Nederland

T. 085-5808888

Dan gewoon bellen met bovenstaande gegevens. Een email wordt nog steeds te gemakkelijk genegeerd. Bellen en vragen hoe het zit met je bestelling. Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel en veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat maar eens doorschemeren dat dit in topic op het internet wordt behandeld. Dat zou wel eens wat deuren kunnen openen. Laat maar eens weten hoe dit afloopt