Bestaan er ook tafelhaarden op elektriciteit?

Ik ben op zoek naar een cadeautje (tot ongeveer 30 euro) en ik vond tafelhaarden die werken op bio ethanol. Zijn er ook dergelijke haarden of lampen die vuur nabootsen maar gewoon op elektriciteit werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Wij als meubelfabriek hebben ooit salontafels gemaakt met ingebouwde bio haardje,nu hen ik even voor je gezocht op internet.
Ze worden aangeboden bij homefashions.in verschillende uitvoeringen,en zijn nog te betalen ook.
Succes met het zoeken.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb nog iets voor je gevonden.
vs dial.com

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel vs deal.com.

Toegevoegd na 15 uur:
Bij deal ,9.95 in de aanbieding.
burgos
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt lampen met een ventilator en oranje/geel/rood stukje stof in de vorm van een vlam. De ventilator laat de stof wapperen en de lamp schijnt daar op. Zo lijkt het net een wakkerend vuurtje. Weet zo niet hoe zo'n imitatie vlam-lamp-ventilator heet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn meer van zulke namaak kachels/vuurtjes/haarden. Kom ik op terug.

Toegevoegd na 15 uur:
Deze heb ik al eens in een café gezien. Op een afstandje lijkt het net een vlam. Maar dan ongevaarlijk.
Niet op tafel voor je neus zetten, dan zie je te goed dat het nep is.

Je zou eventueel ook van die led-waxinelichtjes kunnen proberen.
Kaarsjes zonder echt vuur, maar levensecht.
Werkend op batterijen of een accuutje.
Google maar eens op "led candle" of "led waxine".

Een DVD die een open haard nabootst is een idee.
Die zijn er ook in allerlei soorten te verkrijgen.
Heb er zelf nog wel een DVD van liggen.

http://www.bax-shop.nl/inflatables-decoratieve-objecten/eurolite-fl-201-flame-light/product-details.html