Ik zoek naar een hocker met een soort van chesterfield look, voor een niet al te dure prijs, weet iemand wat?

Zie afbeelding. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

ebay, marktplaats en tweedehandsnet enzo al bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk ook eens bij dierenspeciaalzaken, daar zie je dit soort hockertjes wel aangeboden worden als ligbedje voor de poes.
ik vind ze zelf nog aan de prijzige kant, maar daar zijn ze zeker de helft goedkoper dan de hocker op je plaatje.
14 jaar geleden
Bij Van Gils in Oldenzaal heb zoiets gekocht!

Bij Rofra heb je ook veel in die stijl..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb niet zoveel verstand van meubels,weet daarom ook niet wat of duur is of niet.
Volgens "Kelkoo "heeft OTTO er èèn voor € 404,95, vind ikzelf aardig prijzig.Bij de bron die hierbij mijn antwood staat worden ze op maat en bekleed met de stof die jij opgeeft, maar daar staan allemaal verschillende maten bij en dus ook verschillende prijzen.
Misschien zit er iets voor je bij.
Succes.