Hoe krijg ik opgekruld zeil weer recht?

Het zeil in de gangen gaat bij de plinten omhoogkrullen. Het is oud maar ik ga het niet meer vervangen, wie weet hoe ik het weer plat kan krijgen? Ik heb er gewichten opgelegd en geprobeerd het warm te maken met stoom maar dat werkt maar 1 dag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Antwoorden (2)

vastplakken met dubbelzijdige (tapijt) plakband
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kan je een hoeklat timmeren langs de plint, waar de rand van het zeil dan onder zit.
Veel andere mogelijkheden zijn er niet, oud zeil krult heel vaak aan de randen omhoog, wordt hard en bros. ( veroudert)
Ook kan je het met asfaltnagels vast timmeren, maar dat ziet er niet zo mooi uit.