hoe voorkom ik dat mijn ex via onze dochter op mijn facebook komt?.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je ex dan het wachtwoord van je dochter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet hij, omdat onze dochter twee keer per maand vijf dagen bij haar vader is en hij ook die controle wil houden. Is verder niet erg, maar zelf heb ik mij ex geblokkeerd op mijn facebook, vind het dus niet fijn dat hij via onze dochter wel bij mij kan komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je dochter is om haar wijs te maken dat zij het wachtwoord niet aan haar vader verteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij kunt jou posts onzichtbaar maken voor je dochter. Of zelfs ontvrienden. Maar dat ligt eraan hoe je dochter daar over denkt. En hoe oud ze is en hoe de verhoudingen liggen.
Als he het uitlegt aan haar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze is 14 maar in haar doen en laten is ze nog maar negen of tien, de verhouding met mijn dochter is super en ze wil natuurlijk graag bij haar mama dingen op facebook kunnen zetten. Heb haar haar wel als kennis ingesteld zodat ze niet alles kan zien, maar ja die optie kent mijn ex ook. Mijn ex en ik willen graag controle houden over wat zij doet op facebook, daar hebben wij wel een rede voor, vandaar dat hij ook die inloggegevens heeft. Maar ga het er toch eens even over hebben met haar of ze het wat vind dat alleen ik de inlogcodes weet. tot zover alvast hartelijk dank voor het meedenken, ben daar super blij mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kans ik groot dat je ex haar toch over weet te halen om de inloggegevens aan hem door te geven. Misschien kun je dan nog een facebook voor jezelf aanmaken waar je niet te veel informatie of andere dingen op zet zodat het niet erg is als je ex daar op kijkt en je 'echte facebook' ook echt voor privé houdt waar je dochter dan geen lid meer van is.

Antwoorden (2)

Als je bedoelt dat jullie allebei je dochter als vriend hebben maar elkaar niet, dan moet je je pagina instellen als: alleen voor vrienden zichtbaar. En als je een bericht plaatst, let dan op dat je alleen voor vrienden in gesteld hebt en niet: vrienden van vrienden.

Als je bedoelt dat je ex op jouw dochter haar facebook gaat, dan is er weinig aan te doen. Je dochter kan dan beter een ander wachtwoord nemen en uitloggen als ze ergens op facebook gezeten heeft waar hij bij kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon allebei hem blokkeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
het is genoeg dat zij zelf hem kopieert. de dochter hoeft dit niet te doen. zelfs als de dochter nog "vriend" is met hem, kunnen moeder en ex elkaar niet meer zien dan....
wil je zeker zijn kan je altijd kijken hoe je tijdslijn gezien wordt vanuit iemand anders.... deze functie vindt je in facebook