Moet ik doorzichtige gordijnen met loodveter omzomen?

Ik heb kamerhoge stof gekocht met al een loodveter aan. Moet ik nu de onderkant nog omzomen of gewoon de loodveter zichtbaar laten? Het gaat om doorzichtige witte gordijnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Als de gordijnen lang genoeg zijn en het stoort je, dat de loodveter zichtbaar is, kun je ze alsnog omzomen.
Het is puur een kwestie van smaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe hoor je dit zo te laten want als het goed is moet je de vitrage aan de bovenkant op maat maken als de vitrage te lang is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Natuurlijk niet omzomen. Als je het wel doet hangen de gordijnen nooit meer mooi. Doe wat Maria zegt en maak ze bovenaan op maat, dat hoort zo. Ik maak al jarenlang gordijnen op maat, maar deze vraag ben ik nog nooit tegengekomen. Algemeen bekend dat gordijnen met loodveter de beste gordijnen zijn en het mooist vallen.
Maria: plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je Ivana.
Ook ik maak ze altijd zelf.