Ik zoek een doorzichtige stoel, waaronder ik een lamp kan zetten die je dan niet ziet. Ik heb een plaatje maar dat is voor kinderen, ik zoek een grote

Ik moet voor school een stoel hebben waaronder ik een lamp kan zetten die dan de stoel als het ware oplicht. Het is de bedoeling dat je de lamp niet kunt zien. We hebben een stoel gevonden via google maar dat is voor kinderen en wij willen een voor volwassene weet iemand waar we deze kunnen kopen of welke winkel die verkoopt.

Zie het plaatje dat is de stoel die ik zoek maar dan in het groot.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Hier, bijvoorbeeld:
http://www.thegroovegarden.nl/Productsoort%20Stoelen.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Of hier:
http://verlichtebloempot.com/shop/kalla--verlichte-design-stoel/341/354/2782/
13 jaar geleden
Veel designmeubilair heeft doorzichtige stoelen, een bekende is bijvoorbeeld the Louis Ghost van Starck. Maar aan designmeubilair hangt meestal ook een heel bijzonder prijskaartje en dit is voor een schoolproject dus ik neem aan dat het budget beperkt is.
Die stoel die jezelf als voorbeeld liet zien is inderdaad niet erg groot. Maar het is qua breedte ook weer niet echt een kinderstoel, je hebt als volwassene wel een probleem met je lange benen maar je kunt er echt prima op zitten.
Ik zou gewoon voor deze stoel gaan, het is qua budget heel geschikt en als de hoogte een probleem is kun je er eventueel twee aanschaffen en die stapelen.