Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

IS het schadelijk om kleding om een minder goed geïssoleerde ruimte te -bewaren ?

Hallo, ik heb een zolderkamertje aan mijn slaapkamer (naast de mezzanine waar bed staat), deze is geïsoleerd & afgewerkt, maar niet zo goed als de slaapkamer. Er is een vinyl vloer en witte muren, maar je voelt wel dat het killer is dan op de afgewerkte mezzanine. Nu vroeg ik me af of het schadelijk zou zijn voor mijn kleding als ik deze in dit kamertje op rekken zou hangen, zoals een inloopkast. (voor winter en zomer wissel)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het gaat niet om temperatuur maar om vocht. Vocht is slecht voor kleding. Dus als het kamertje klam is, er water langs de ramen loopt etc dan is het niet goed voor je kleding. Er is wel een verband met verwarmen. Door te verwarmen wordt de relatieve luchtvochtigheid minder en dat is beter voor je kleding,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding