waar kan ik een tafel op maat laten maken?

Waar kan ik een goedkoop een tafel op maat laten maken? Ik wil een tafel van 3,5m bij 1,7m kan ik deze ergens goedkoop online bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan wat je goedkoop vindt. Reken erop dat een tafel op maat toch vrij prijzig kan uitvallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens bij een houtwerkplaats voor mensen met een verstandelijke beperking. Worden de mooiste dingen gemaakt, kwaliteit is uitstekend & prijs vele malen lager als in een winkel.

Het beste antwoord

je kan inderdaad bij een meubelmaker kijken maar als je het goedkoper wil kun je ook bij jouwMaatkast.nl kijken hier kun je ook tafels op maat laten maken en de prijs is een stuk goedkoper dan bij een meubel maker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij B.T.W. ofwel Bellemakers TimmerWerken in het Brabantse Deurne.
Hij maakt complete keukeninrichtingen op maat en zelfs bij de klant aan huis als het moet. Alleen die toevoeging "goedkoop" zal dan komen te vervallen.
http://www.btwbellemakers.nl/
10 jaar geleden
Het ligt er aan wat je wil,kunststof,fineer, massief,en dan de houtsoort,je kan het beste eens kijken,op tafel op maat maken( op internet.)
Dan krijg je een hele rij leveranciers die dat kunnen,en kan je een keus maken in welk soort jij je tafel wil hebben.
Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag eens bij een paar bedrijven een prijs op.
Verplicht je tot niets.
burgos
10 jaar geleden
Prachtige steigerhouten meubelen - waaronder tafels - kun je bij ( www.shopdiva.nl/07/wonen/shop/1353/Steigerhouten-Meubelshop/ ) prima op maat laten maken.