Op mijn vinylvloer hebben kinderen gegleden. Nu zitten er allemaal strepen waar de toplaag weg is. Hoe krijg ik die strepen weer weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Gewoon de vloer dweilen en daarna in de vloerpolish zetten zodat de toplaag zich weer kan herstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel. Dit ga ik zeker proberen.

Andere antwoorden (2)

met een gummetje kan je dat weg wrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met keramische kookplaatreiniger. Dit is een heel fijn schuurmiddel, veel minder grof dan bijv. Cif. Ik gebruik het ook als er onder aan de deur rubberstrepen zitten van lompe mensen die met de neus van de schoen tegen de deur schoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik dat gummetje nemen, ook voor die rubberstrepen, juist voor die rubberstrepen, want dat werkt heel goed en krast/schuurt hema niet. Alleen of het nog helpt als de toplaag al eraf is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hema mort zijn helemaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En 'mort' = moet. Beetje vroeg nog...