hoeveel ben je ongeveer kwijt aan de inboedel in een flat inclusief vloer en muren?

Toegevoegd na 14 minuten:
het hoeft niet zo precies te zijn.maar ongeveer.en het is niet zo dat we naar de luxe winkels gaan.want we hebben de jackpot niet gewonnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
6.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je ook de potten en pannen gasstel koelkast enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriend van ons had een priolijst gemaakt. Dat betekende dat hij dingen die hij beslist nodig had op Prio 1 had staan, spullen die iets minder nodig waren op Prio 2 en de echte luxe artikelen op Prio 3. (hij is brandweerman, vandaar de benaming) Misschien een idee?

Antwoorden (7)

Als je uitgaat van n laag budget kom je met 3500euro al n heel end. Klusjesman die zwart de muren doet en lampen hangt. Vloerbeddeking en rolgordyntjes van leen bakker en kwantum. Voor meubels ook,nog goedkoper is het kringloop centrum zeker voor witgoed en kleine spullen. Succes !! En kyk ook advertenties na vaak kun je iets gratis afhalen!

Toegevoegd na 6 minuten:
Het ligt er natuurlyk ook nog aan in welk gedeelte van het land!! De randstad is duurder dan bv brabant en limburg!!

Toegevoegd na 12 minuten:
Het ligt er natuurlyk ook nog aan in welk gedeelte van het land!! De randstad is duurder dan bv brabant en limburg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel mooi antwoord. +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht ook aan 3500 euro...+
Jouw vragen zijn zonder extra gegevens niet echt te beantwoorden. Kosten van vloeren allemaal afhankelijk van oppervlakte en materiaal.
Inboedel, ligt eraan waar je het vandaan haalt: De meubelboulevard, ikea, marktplaats, of de zolder van vrienden of familie.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik denk dat je met 4000 euro een heel eind komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan niemand jou vertellen.
Het hangt er vanaf wat jij mooi vindt en welke eisen je aan de kwaliteit van de spullen stelt.

Je kunt een bankstel kopen voor 500 euro, maar je kunt er ook één kopen voor 5000 euro.

Je kunt zonwering van een paar tientjes kopen, maar er bestaat ook zonwering waar je een paar duizend euro voor moet betalen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Mijn antwoord was van voor je toevoeging.

Ik denk dat je voor 5000 euro een aardig eind kan komen.
Goedkoper als je wellicht genoegen wilt nemen met tweedehands spulletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hoeveel centjes je hebt. Schrijf op wat je denkt nodig te hebben, en ga een dagje allerlei zaken af, waar je die spullen kunt kopen en kijk wat het kost. Dan kun je zelf controleren of je budget klopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk om te zeggen.

Heb je niet veel om uit te geven dan zou je als eerste even op marktplaats kunnen kijken voor meubels.

Bij ikea kun je voor weinig geld je huis best mooi inrichten.
Ook hier kan je laminaat kopen voor net wat minder dan in andere zaken.

Meubel-outlet van neckerman of whekamp alle meubels die terug worden gestuurd komen dan in deze zaken terecht, voor weinig heb je dan al een heel mooi bankstel maar ook stoelen tafels, kasten etc.

Nou succes.!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ligt er maar net aan hoeveel jij hebt om te besteden!

Vloeren kun je in verschillende matrialen kopen. vloerbedekking wat ze vroeger op school gebruiktten tot hoogpolig wat vrij prijzig kan zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is heel persoonlijk, bij ikea heb je leuke dingen voor weinig geld het is net waar je van houd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wilt kan het wel onder de €1000, maar dan moet je goed 'winkelen'. Zeiltje op de vloer (of als je handig bent, houten delen bij de houthandel halen) de wanden alleen doen als het nodig is (misschien is het allemaal wel oke) en meubeltjes koop je op marktplaats (de kringloop is vaak duurder)

Toegevoegd na 31 seconden:
Uitgaande van een flat van zo'n 80m2